6 April 2015

Bagaimana nak daftar sebagai ahli Shaklee?

Bulan ni bulan terbaik anda untuk menyertai Shaklee dengan SPONSOR MEMBERSHIP😊
Sebab saya baik hati nak sponsor sekurang-kurangnya 10 orang bulan April 2015 ni

Alhamdulillah...esok bakal mendaftar customer kesayangan dengan sponsor membership.😍😍😍
Saya cadangkan pada dia bagaimana membeli produk Shaklee sambil dapat register sebagai ahli Shaklee ditaja sepenuhnya oleh saya 😊

Mengapa perlu daftar MEMBERSHIP?

1) anda JIMAT RM80 untuk pendaftaran
2) anda berjaya menikmati belian dengan HARGA AHLI iaitu jimat hampir 30% untuk pembelian seterusnya
3 ) anda dapat cuba sendiri produk2 shaklee dan jatuh cinta dengan hampir kesemua produk Shaklee
4) anda CONFIRM bakal dapat bonus pada bulan hadapan dan sekiranya anda skor LEBIH lagi pada bulan ini.

Ada SYARATnya nak dapatkan sponsor membership walaupun niat anda hanya ingin makan sendiri.
Saya akan uruskan penghantaran malah dapat konsultasi berterusan di bawah bimbingan group saya
D'Magnificent🍃🌿🌱
Rebut peluang sebelum berakhir 30 April 2015 ini.

FatirahMohdKasim
Senior Supervisor April 2015
013-305 3527
fatirahmk@gmail.com

#Membership #Shaklee #Income #Love #Health #Passion #Business  #Sponsor

No comments:

Post a Comment

: Jari ohsem yang komen :