29 October 2014

KULIT ANDA KUSAM DAN GELAP?

Assalammualaikum..

Bulan Oct 2014..genap setahun saya join jadi ahli Shaklee dan juga sebagai pengguna Shaklee.

Saya mmg kategori orang yang berkulit cerah.

Tapi selepas setahun amalkan Shaklee sebagai pelangkap kekurangan nutrisi dalam badan..
Alhamdulillah..kesan Shaklee memang berbaloi dan memuaskan.
Puas hati sangat.

Antara kesan positif yang saya dapat bila guna Shaklee:

#Kulit wajah yang kusam jadi makin cerah dan glowing2 gitu
#Warna bibir lebih nampak merah pink yang sihat
#Kulit lebih gebu dan anjal
#Perubahan warna kulit di seluruh badan dari muka hingga kaki yng lebih sihat.
#Sakit2 badan dan sakit2 sendi mula berkurangan dan beransur hilang.



 Antara Set Shaklee yang saya amalkan.

[B Complex. Vitamin C. ESP. Ostematrix]

Ini antara produk Shaklee yang saya makan konsistent setiap hari.
Cara makan pun mesti kena betul timing nya ok.


Untuk lebih lanjut..ley sharing2 dengan saya^_^

Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Fatirah);
 sms/whatsapp : 013-3053527 Email : fatirahmk@gmail.com
 Facebook page : Atihtira Store

No comments:

Post a Comment

: Jari ohsem yang komen :